پنج‌شنبه, 25 مرداد 1397
  • En
    بیانیه توافق سطح خدمات

    1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به لینک  شکایات و نظرات ، فرم خدمات قابل ارائه و ارتباط با نظام پیشنهادها می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه‌های مختلف سازمان تماس برقرار نمائید .

    2- تارنمای شرکت توزیع برق تبریز بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص‌فنی ، به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد گردید.  

    3- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای ارتباط با مدیرعامل شرکت ازمنوی خدمات الکترونیکی قسمت ارتباط غیر حضوری با مدیر عامل و برای ارتباط با دفتر روابط عمومی و دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید .

     

     

    زمانهای برنامه‌ریزی شده برای بروز رسانی تارنما که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد

    در حال حاضر تارنما به طور کامل در دسترس می باشد و در صورت وجود مشکل از طریق جدول ذیل در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد

    حوزه پاسخگویی میز خدمت

    بخش ارتباط با ما ، ارتباط با مدیرعامل ، ثبت شکایات و نظرات ، راهنمای تکمیل فرمهای الکترونیکی ، بخش پرسش و پاسخ

    حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات

    دریافت شده میز خدمت

    72 ساعت

    حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی

    24 ساعت

    درصد روزهای امکان اتصال به تارنما

    % 99/99


     

      

     

    جدول زمان های خروج از دسترس در تارنما

    ردیف

    تاریخ

    ساعت شروع

    ساعت پایان

    علت خروج از دسترس

     

     

     

     

     


    نیروی برق تبریز

     

    DOURAN Portal V4.6.1.0

    V4.6.1.0