سه‌شنبه, 1 خرداد 1397
  • En

بیانیه توافق سطح خدمات

1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به لینک  شکایات و نظرات ، فرم خدمات قابل ارائه و ارتباط با نظام پیشنهادها می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه‌های مختلف سازمان تماس برقرار نمائید .

2- تارنمای شرکت توزیع برق تبریز بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص‌فنی ، به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد گردید.  

3- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای ارتباط با مدیرعامل شرکت ازمنوی خدمات الکترونیکی قسمت ارتباط غیر حضوری با مدیر عامل و برای ارتباط با دفتر روابط عمومی و دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید .

 

 

زمانهای برنامه‌ریزی شده برای بروز رسانی تارنما که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد

در حال حاضر تارنما به طور کامل در دسترس می باشد و در صورت وجود مشکل از طریق جدول ذیل در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد

حوزه پاسخگویی میز خدمت

بخش ارتباط با ما ، ارتباط با مدیرعامل ، ثبت شکایات و نظرات ، راهنمای تکمیل فرمهای الکترونیکی ، بخش پرسش و پاسخ

حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات

دریافت شده میز خدمت

72 ساعت

حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی

24 ساعت

درصد روزهای امکان اتصال به تارنما

% 99/99


 

  

 

جدول زمان های خروج از دسترس در تارنما

ردیف

تاریخ

ساعت شروع

ساعت پایان

علت خروج از دسترس

 

 

 

 

 


نیروی برق تبریز

DOURAN Portal V4.0.0.0

V4.0.0.0