رو عنوان : وزیر نیرو:
عنوان : ریشه‌های كم اعتمادی مردم را بشناسیم
کد خبر : ۳۳۷۴
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ 
ساعت : ۱:۱:۵۷

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، رضا اردکانیان در ارتباط زنده ویدئویی با این همایش که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: طی چند دهه گذشته در راستای ایجاد زیرساخت‌های تأمین آب و انرژی اقدامات بسیاری انجام شده  و وقت آن رسیده که در مسیر افزایش سواد آب و انرژی مردم گام برداریم.

وی افزود: کارگروه سازگاری با کم‌آبی نیز اخیرا از طرف هیئت دولت در همین راستا تصویب شد.

وزیر نیرو گفت: امروزه روابط عمومی صرفا مسئولیت اطلاع رسانی ندارد و باید در جهت توسعه ارتباطات و گفتگو میان ذینفعان آب و انرژی تلاش کند که مردم نیز بخشی از این ذینفعان هستند.

وی تأکید کرد: ما به دنبال وزارت نیرویی به گستره تمام کشور هستیم و در این راستا باید مشارکت مصرف کننده در مدیریت مصرف را جلب کنیم و به دنبال ارتباط معنادار و همکاری نزدیک با مردم باشیم.

اردکانیان ادامه داد: باید با بدمصرفی مقابله کنیم و تنها راه دستیابی به آن توانمندسازی خودِ مردم است اما باید دقت کنیم که این امر نباید به یأس اجتماعی منجر شود و باید به فکر امیدآفرینی در عرصه مدیریت آب و برق نیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع باید در جامعه نهادینه شود که منظور ما از بحران، تنها کم بارشی نیست و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که با خلاقیت خود اطلاعات غلط را حذف کنند.


تعداد بازدید : 109

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0