رو عنوان : مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو:
عنوان : بازاندیشی در حوزه روابط عمومی صنعت آب و برق یك ضرورت است
کد خبر : ۳۳۷۳
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ 
ساعت : ۱:۰:۸

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، صدیقه ببران، در این همایش ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: همراه با فرایند جهانی شدن، ما در حوزه روابط عمومی وارد عصر جدیدی شده‌ایم که زمان و مکان را برای ما فشرده کرده است .

وی افزود: در حال حاضر ارتباطات و اطلاع‌رسانی در این دو صنعت بسیار گسترده و وسیع شده اما این ارتباط یک سویه است .

ببران تأکید کرد: همین ارتباط یک سویه بی‌اعتمادی مخاطب به اخبار و اطلاعات منتشره را به دنبال می‌آورد و این موضوع یک چالش در عرصه روابط عمومی است .

وی خاطرنشان کرد: در جهان امروز که منابع برای آگاهی و اطلاع رسانی بی‌شمارند، یک روابط عمومی ارتباطاتی می‌تواند میزان اعتماد مخاطب را بالا ببرد و برای ایجاد این بستر باید ایرادهای خود را بشناسیم و ضعف‌های گذشته را تکرار نکنیم و به معنی واقعی کلمه وارد جامعه مدنی شویم .

این مدرس دانشگاه گفت: شفافیت و پاسخگویی از ویژگی‌های اصلی یک جامعه مردم‌سالار است و در این راستا روابط عمومی‌ها باید روی گفتگو، مفاهمه، شناخت مخاطب و تقاضای او و ارتباطات دو سویه تمرکز کنند .

صدیقه ببران در پایان گفت: امسال در کنار برنامه های بلندمدت، به طور موازی روی برنامه های کوتاه مدت نیز کار خواهیم کرد و با برنامه ریزی و خلاقیت سعی می کنیم که مشارکت بیش از پیش مردم را در مدیریت مصرف آب و برق جذب کنیم .


تعداد بازدید : 82

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0