عنوان : برقدار شدن تمامی روستاهای تحت پوشش برق تبریز
کد خبر : ۳۵۴۲
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ 
ساعت : ۱۲:۲۱:۴۳

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

به گزارش روابط عمومی، عادل کاظمی اظهار داشت: سالانه حدود چهار هزار میلیون کیلووات ساعت انرژی برق در شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مشترکین خانگی، صنعتی،و ... به فروش می‌رسد.

کاظمی با تاکید بر عملکرد 23 ساله شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: تعداد مشترکین شهری و روستایی در سال 75 بالغ بر 336 هزار مشترک بود که در سال 97 با رشد بیش از 3 برابر به یک میلیون مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص مصرف سرانه خانگی گفت: در سال 75 میانگین مصرف سرانه خانگی 500 کیلووات ساعت بود که در حال حاضر به یک هزار و 907 کیلووات ساعت رسیده است که این مقدار نشان از رشد فزاینده مصرف انرژی در بخش خانگی را دارد.

همچنین وی ادامه داد: زمان خاموشی به ازای هر مشترک در سال 75 نزدیک به 15 دقیقه در روز  بود که در سال 97 به 1 دقیقه کاهش و  این زمان بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

کاظمی در خصوص ظرفیت ترانسفورماتورهای هوایی و زمینی بیان کرد: در سال75 ظرفیت ترانسفورماتورهای هوایی و زمینی 758 مگاوات آمپر بود که این مقدار در سال 97 به یک هزار و 915 مگاوات آمپر رسیده است.

وی با اشاره به روند رشد تعداد چراغ های روشنایی معابر نسبت به سال 75 گفت: تعداد چراغ های روشنایی معابر در سال 97 نزدیک به 200 هزار شعله می باشد که حدود 3 درصد مصارف کل انرژی حوزه عملیاتی شرکت را به خود اختصاص می دهد و نسبت به سال 75 به جهت تعداد چراغ ها رشد بالغ به سه برابری را داشته است.

وی خاطر نشان شد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تلاش همکاران خود، 16 نرم افزار ارائه خدمات غیر حضوری را راه‌اندازی کرده تا مردم عزیز، به سهولت از خدمات این شرکت استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان نمونه از راه اندازی سامانه «اطلاع رسانی خاموشی» خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سامانه 121، امکان پاسخگویی همزمان به 60 تماس را دارد با افزایش تعداد این تماس ها که گاهی به 50 هزار هم می رسد، ممکن است که زمان انتظار زیاد شود که راه اندازی این سامانه به حل این مشکل کمک می‌کند.

گفتنی است تبریز برای اولین بار این سامانه را راه اندازی کرده و  بنابر تکلیف شرکت توانیر بقیه استان‌ها هم موظف به راه اندازی و استفاده از اینچنین نرم افزاری شده اند.

وی خاطر نشان شد: 80 درصد کنتورخوانی ها مربوط به کنتورهای دیجیتالی در سال 97 با بهره گیری از پروپ انجام می‌شود که تلاش می شود در سال آتی این مقدار به 90 درصد برسد.

وی با اشاره به ایجاد سامانه خدمات غیر حضوری، اظهار داشت: این سامانه در راستای راه‌انداری میزخدمت الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری به صورت آنلاین ایجاد شده و به سیستم جامع خدمات مشترکین شرکت نیز متصل است.

وی ادامه داذ: متقاضیان می‌توانند از طریق پرتال شرکت با ثبت درخواست خود و ضمیمه نمودن مدارک مورد نیاز،خدمات مورد نیاز را از شرکت توزیع برق تبریز دریافت نمایند.

وی خاطر نشان شد: تمامی نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مشترکین و شهروندان عزیز طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح عناوین این‌نرم‌افزارها گفت: نرم‌افزار سامانه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل انشعاب، هوش تجاری BI، اتوماسیون اداری پیشرفته تحت‌وب، سامانه جامع اطلاع رسانی خاموشی، سامانه مدیریت درخواستهای مردمی و نرم افزار جامع حقوقی سیستم جامع منابع انسانی،سامانه وصول مطالبات انرژی و سایر سیستم ها با موضوع خدمت رسانی مطلوب و سریع به مردم توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است.


تعداد بازدید : 131

DOURAN Portal V4.6.1.0

V4.6.1.0